Caracteristicile sistemului MLM

 

În sistemul MLM, marfa se distribuie spre cumpărători printr-o reţea de distribuitori, cu structură arborescentă, în expansiune.

Acest sistem are următoarele caracteristici:

  • Comerţul se dezvoltă mult mai rapid şi eficient printr-o reţea de distribuitori fără intermediari care ia amploare în progresie geometrică. Fiecare distribuitor promovează marfa, găseşte cumpărători şi recrutează alţi distribuitori pe care şi-i afiliază, extinzând reţeaua. O parte din cumpărătorii mărfii pot deveni la rândul lor distribuitori care promovează marfa pentru a găsi la rândul lor alţi cumpărători sau/şi distribuitori.
  • Adausul comercial nu este cumulativ de la un distribuitor la altul, în acest sistem nu există intermediari care măresc preţul mărfii, fiindcă chiar şi în aceste condiţii comerţul are sens. Fiecare distribuitor ia marfa direct de la producător sau de la  un reprezentant al acestuia. Preţul de vânzare este acelaşi la orice nivel din reţeaua de distribuţie.

Poate fi o solutie pentru tine!

“Dacă eşti o persoană cu visuri mari şi vrei să îi sprijini şi pe alţii să îşi îndeplinească visurile, atunci network marketingul este, categoric, pentru tine.
La început poţi să lucrezi part-time, iar după aceea, pe măsură ce afacerea îţi creşte, îi poţi ajuta şi pe alţii să îşi demareze afacerea part-time. Aceasta e o valoare pe care merită să o avem – o afacere şi oameni care îi ajută pe alţii să îşi îndeplinească visurile.”

Robert T. Kiyosaki- Întreprinzător şi autor

 

“Dintre toate tipurile de afaceri existente în ziua de astăzi, una din cele mai importante sunt vânzările directe, numite şi network marketing.”

Paul Zane Pilzer-Economist şi autor, câştigătorul Premiului Nobel

 

“Network marketingul este afacerea viitorului. Încet-încet, aceasta ia locul francizelor, care acum necesită un capital prea mare pentru o persoană obişnuită.”

Jim Rohn- Filosoful de afaceri al Americii