7 beneficii uimitoare ale vitaminelor pentru sănătatea noastra

Beneficiile pentru sănătate ale vitaminelor includ susținerea unui metabolis sănătos, îmbunătățirea sănătății sistemului imunitar, îmbunătățirea vederii nocturne și dezvoltarea sănătoasă a oaselor. Cu toate acestea, dietele consumate de majoritatea familiilor occidentale lasă mult de dorit – bogate în carbohidrați și grăsimi procesate, aceste alimente fiind practic lipsite de vitamine.

Beneficiile vitaminelor

  1. Susțin sănătatea metabolismului

Metabolismul nostru determină cât de eficient suntem capabili să folosim alimentele consumate, transformându-le ulterior în energie utilizabilă sau nutrienți de care organismul nostru are nevoie pentru creștere și recuperare. Familia de vitamine B, în special, este implicată în procesele metabolice ale organismului, ajutând celulele cu producerea energiei. Multe alimente sunt bogate în mod natural în vitamine B, inclusiv carnea, legumele și lactatele.

  1. Mențin sănătatea sistemului imunitarVitamine

Unul dintre cele mai importante roluri pe care le joacă vitaminele în corpul nostru este sprijinirea sistemului nostru imunitar prin stimularea producției de anticorpi și prin contribuirea la neutralizarea radicalilor liberi. Sistemul nostru imunitar poate fi compromis dacă nu consumăm suficient din vitaminele antioxidante importante, precum A, C și E.

  1. Sprijină producția de celule roșii

Celulele roșii din sânge, necesită pe lângă binecunoscutul fier și vitamine pentru sinteza lor. Cele mai importante în acest sens sunt vitaminele B și mai ales B12. Chiar dacă o persoană consumă suficient fier, dar nu obține suficientă vitamină B12, poate dezvolta anemie. Din fericire, acest lucru poate fi remediat cu ușurință consumând mai multe alimente bogate în această vitamină. Surse bune ale acestei vitamine includ ouăle, produsel lactate, inclusiv brânză, și carnea, precum cea de vită.

  1. Ajută la sănătatea părului, pielii și unghiilor

Vitaminele joacă un rol important în asigurarea faptului că părul, pielea și unghiile corpului sunt bine păstrate și arată sănătos și lucios. Vitamina B-7 este deosebit de necesară pentru a această funcție, dar multe alte vitamine B, ajută, de asemenea. Ouăle sunt o sursă excelentă pentru această vitamină, trebuind doar să vă asigurați că nu aruncați gălbenușul, întrucât aici se află o mare parte a nutrienților.

  1. Asigură articulații sănătoase

Vitamina C este o parte critică a sănătății generale a articulațiilor, deoarece o deficiență va afecta adesea sinteza de colagen și va împiedica repararea articulațiilor după uzura zilnică.

  1. Îmbunătățesc vederea pe timp de noapte

Cea mai importantă vitamină în ceea ce privește sănătatea generală a ochilor este vitamina A și familia sa de compuși carotenoizi și retinoizi. Deficitul acestei vitamine este adesea observat inițial ca o vedere foarte slabă la întuneric, deoarece celulele din ochi nu sunt capabile să se adapteze situațiilor cu lumină scăzută. Un mod simplu de a remedia acest lucru este consumul de alimente bogate în vitamina A. Surse bogate în această vitamină includ morcovul și cartofii dulci.

  1. Susțin dezvoltarea sănătoasă a oaselor

Rolul pe care îl joacă vitamina D în dezvoltarea țesutului osos este adesea subestimat, dar nu ar trebui să fie astfel încât calciul nu este singurul responsabil pentru dezvoltarea oaselor. Vitamina D ajută la asigurarea unei mineralizări osoase adecvate, și joacă, de asemenea, un rol important în dezvoltarea dinților și a unghiilor.

Calivita va recomanda urmatoarele Multivitamine si vitamine :

67 / 100 SEO Score