Vitalitate și energie la superlativ

 

BUCURĂ-TE DE VIAŢĂ

De multe ori ne luăm prea în serios. Să celebrăm viaţa prin starea noastră de bine. Să ne distrăm, să râdem cu gura până la urechi, să ne bucurăm de lucrurile simple.

Vitalitate şi energie la superlativ

Ritualul energiei depline

Oboseala, lipsa de vlagă sau chef nu ţin numai de astenia de sezon. Mai degrabă stilul de viaţă alert în care toate-s făcute în grabă îţi subminează sănătatea.

Verifică-ţi nivelul de energie, răspunzând cu DA sau NU la următoarele întrebări:

  1. Ai nevoie de peste 15 minute ca să te trezeşti complet după ce-ai deschis ochii?
  2. Ai nevoie de cafea, o ţigară sau ceva dulce ca să te trezeşti dimineaţa?
  3. Ai poftă de ciocolată, dulce, pâine, cereale sau paste?
  4. Consumi sucuri carbogazoase, adaugi zahăr la băuturi sau ketchup la mâncare?
  5. Ai des scăderi de energie în timpul zilei sau după mese?
  6. Ai des schimbări bruşte de dispoziţie sau dificultăţi de concentrare?
  7. Devii irascibil sau ameţit după 6 ore fără hrană?
  8. Te simţi stresat în permanenţă?
  9. Ai un nivel de energie mai scăzut decât în trecut?
  10. Te simţi prea obosit ca să mai faci exerciţii fizice?
  11. Seara te simţi des epuizat şi somnolent?
  12. Lucrezi peste 11 ore pe zi?

Dacă răspunzi cu DA la cel puţin 4 întrebări înseamnă că rezervorul de energie ţi-e aproape gol.

 

VITALITATE ŞI ENERGIE

10 sfaturi simple care, odată introduse în stilul tău de viaţă, îţi vor creşte nivelul de energie zilnică şi-ţi vor înviora viaţa

  1. Adu-ţi aminte că tu EŞTI CEA MAI IMPORTANTĂ PERSOANĂ DIN UNIVERS. Sănătatea ta fizică şi men­tală sunt prioritare. Dacă înveţi să ai în primul rând grijă deţine, vei avea o viaţă mult mai fericită.
  2. CONSUMĂ FRUCTE. LEGUME, ZARZAVATURI VARIATE: cel puţin 5 porţii pe zi.
  3. TEMPEREAZĂ STRESUL! Pauzele de câteva minute într-un loc liniştit, cu ochii închişi şi capul golit de gânduri, îţi decontractă muşchii, te detensionează şi cresc nivelul endorfinelor.
  4. RESPECTĂ UN PROGRAM DE MASĂ RIGUROS! Dimineaţa, alege cereale cu lapte sau pâine integrală şi fructe. Fă-ţi un prânz din alimente cu multe proteine ca să eviţi marea somnolenţă de după prânz.
  5. FĂ O PLIMBARE DE 30 DE MINUTE DUPĂ PRÂNZ! Nu te baza pe încă o cafea ca să alungi senzaţia de somn de după masă! Câteva tururi în jurul clădirii de birouri îţi oxigenează creierul.
  6. ÎMBUIBĂ-TE CU ANTIOXIDANŢI!  Vitamina E, vitamina C, coenzima Q10, resveratrol şi aloe te protejează de boli şi-ţi păstrează tinereţea.
  7. CULCĂ-TE DEVREME! Dormi cel puţin 8 ore în fiecare noapte ca să te trezeşti cu rezervorul de energie plin. Nu-ţi lua de lucru acasă.
  8. IA VITAMINE ŞI MINERALE! Îţi vor creşte rapid energia şi starea de bine. Nu numai că te revitalizează; vitaminele şi mineralele sunt esenţiale pentru funcţionarea adecvată a organismului şi sunt arme foarte importante în preve­nirea îmbătrânirii premature. De asemenea, te feresc de o mulţime de boli datorate carenţelor de substanţe nutritive din organism.
  9. GÂNDEŞTE-TE CU OPTIMISM ŞI ÎNCREDERE LA ZIUA DE MÂINE. Educă-te să vezi partea bună din orice situaţie şi din orice persoană. Ignoră frecuşul inevitabil de la ser­viciu, răutăţile, traficul aglomerat.
  10. STABILEŞTE-ŢI PRIORITĂŢILE ÎN VIAŢĂ! Ia o foaie de hârtie şi scrie 101 lucruri pe care vrei să le faci înainte să mori.

Citeşte lista în fiecare dimineaţă.

Poţi alege un supliment alimentar care conţine doar vitamine şi minerale sau unul care, pe lângă acestea, are şi extracte din plante, ce dau şi mai multă energie şi au o mulţime de beneficii pentru sănătate.

Vitaminele şi mineralele din produsele Calivita sunt aduse de la producătorii de top în domeniu, la nivel mondial.

Viaţa trebuie să-ţi fie plină de activităţi care îţi aduc bucurie.