Dieta Eficienta de 14 zile
cu Shake One, Burn One, Nopalin/ Pure Inulin

 

Asa va arata dieta ta in urmatoarele doua saptamani:

Ziua 1 si Ziua 2

Mic dejun: Shake One + Burn One

Gustare de dimineata: o portie de Pure Inulin amestecat cu iaurt, branza de vaca sau kefir.

Pranz: o masa usoara (ca la cura cu 500 Kcal), carne slaba, multe legume (fierte sau crude), cereale.

Gustare de dupa masa: Burn One.

Cina: Shake One.

Ziua 3 si Ziua 4

Mic dejun: Shake One + Burn One

Gustare de dimineata: o portie de Pure Inulin amestecat cu iaurt, branza de vaca sau kefir.

Pranz: o masa usoara (ca la cura cu 500 Kcal), carne slaba, multe legume (fierte sau crude), cereale.

Gustare de dupa masa: Burn One.

Cina: Shake One.

Gustare de seara: Pure Inulin.

Ziua 5 si pana la  Ziua 14

Mic dejun: Shake One + Burn One

Gustare de dimineata: o portie de Pure Inulin amestecat cu iaurt, branza de vaca sau kefir.

Pranz: o masa usoara (ca la cura cu 500 Kcal), carne slaba, multe legume (fierte sau crude), cereale.

Gustare de dupa masa: Burn One.

Cina: Shake One.

Gustare de seara: Pure Inulin.

 

Shake One

Preparati Shake One in felul urmator:

Pentru aceasta reteta ai nevoie de un blender –
Toarna 0,3 litri de apa, lapte sau lapte de cereale sau de seminte (de exemplu lapte de soia, migdale, orez, ovaz etc) in blender; adauga o cupa de pudra de proteine Shake One (foloseste cupa de masurat din ambalajul original, care trebuie sa fie plina pana la linia verticala). Poti adauga 3-4 cuburi de gheata pentru ca Shake-ul sa fie si mai delicios. Amesteca bine circa 30 de secunde.

 

Cum iti poti pregati Shake One la lucru sau altundeva:

Toarna 0,3 litri de apa, lapte sau lapte de cereale sau de seminte (de exemplu lapte de soia, migdale, orez, ovaz etc) in shaker. Umple cupa din ambalajul original al pudrei de proteine Shake One pana la linia verticala si goleste continutul acesteia in containerul de la baza shakerului. Amesteca pudra cu lichidul si agita bine circa 60 de secunde.

Reguli de baza

Stabileste-ti un scop real. Probabil ca ai acumulat toate kilogramele in plus in cativa ani de zile, nu te astepta sa slabesti in doua sau trei luni.

Nu merge niciodata la cumparaturi cand ti-e foame: mananca niste alune sau migdale inainte de a merge la supermarket.

 

Burn One

Prepara-ti Burn One in felul urmator:

Adauga 2 cupe de Burn One in 0,25 litri de apa rece si amesteca bine pana se omogenizeaza sau agita folosind un shaker pana cand se dizolva complet.

Pure Inulin

Prepara-ti masa Pure Inulin in felul urmator:

Foloseste cupa din ambalajul orginal Burn One pentru a-ti prepara masa Pure Inulin: adauga o cupa de apa, lapte, iaurt, kefir sau branza de vaca, in shake sau in Burn One. Produsul poate fi adaugat practic in orice, inafara de bauturi carbogazoase (nu este recomandat).

Reguli de baza:

Nu este usor incepi deodata sa consumi alimente diferite cantitativ si calitativ. Fa pasi mici la inceput si fi mandru de ce ai realizat.

Incearca sa te vizualizezi dupa ce ai realizat scopurile (reale) pe care ti le-ai propus: o persoana sanatoasa, in forma, fericita, care incape iarasi in rochia preferata sau in blugii vechi. Vizualizeaza aceasta imagine ori de cate ori ti se pare greu sa iti schimbi stilul de viata.

 

Sfaturi practice

1. Shakerul este prevazut cu un container detasabil la baza. Iesi undeva seara? Ia cu tine shakerul in containerul caruia ai pus in prealabil o cupa de pudra, iar in partea superioara ingredientul lichid. Daca folosesti lapte, nu uita sa il pui in frigider. Pregateste-ti shake-ul proaspat si consuma-l imediat!

2. Multora le va fi greu sa consume o cantitate ridicata de lichide. Daca nu ai acest obicei, nu iti vei aduce aminte mereu. In acest caz, n-ar fi o idee rea sa iti pui o sticla de apa minerala pe birou la prima ora. Si ai grija sa ai inca una la indemana in masina, in cazul in care conduci mult. Alergi prin oras toata ziua? Pune-ti in geanta o sticla mica de apa. Si ai grija sa bei suficienta apa si in weekend!

3. Tot nu bei destula apa in timpul zilei? Seteaza-ti un reminder pe telefon din ora in ora (pentru inceput).

4. Te-ai saturat sa bei tot timpul apa plata? Stoarce in ea cateva picaturi de suc de lamaie sau fa-ti o infuzie de fructe. Dar tine minte regula de aur: fara zahar.

5. Vanilie? Nu, nu din nou? Ne saturam chiar si de cele mai bune lucruri cateodata, nu-i asa? Mai jos o sa gasiti retete excelente de shake-uri. Poate ca au un continut mai ridicat de calorii, dar tot e mai bine decat sa renunti complet la dieta.

6. Vei simti nevoia sa te cantaresti zin fiecare zi, dar incearca sa rezisti. Greutatea ta intr-un anumit moment depinde de foarte multi factori (de exemplu cantitatea de apa consumata, daca esti la ciclu, etc). Cantareste-te in prima zi, dupa aceea in a cincea zi, in a zecea si la sfarsitul programului. E suficient.

7. Mergi la sala? Bea un Burn One inainte.

8. Burn One contine o serie de ingrediente active excelente, cu numeroase beneficii asupra sanatatii. Insa nu toate sunt usor solubile. Sugestie: Preparati shake-ul cu o ora inainte si pune-l in frigider. Astfel o cantitate mai mare de substante benefice se va dizolva in lichid, iar preparatul va ramane rece.

9. Iti place sa adaugi cateva cuburi de gheata? Procura-ti un blender, iar rezultatul va fi mult mai delicios! (Ai grija daca ai un gat sensibil la rece)

10. Pentru femei: Daca ai observat ca menstruatia iti influenteaza pofta de mancare, modifica dieta in consecinta. N.B. In saptamana a doua a ciclului menstrual, incepe cu ziua a opta, cantitatea de estrogen din organism creste, ceea ce faciliteaza scaderea in greutate.

 

Reguli de baza:

Mananca portii mai mici, de mai multe ori pe zi. Nu astepta pana cand esti lihnit de foame: ia o gustare sanatoasa pentru a evita mancatul compulsiv.

 

Dieta

Gustare de dimineata:

– Adauga o cupa de Pure Inulin in 0,2 litri de kefir sau iaurt fara arome sau in 100 grame de branza de vaca fara grasime si amesteca bine (daca preferi branza, poti adauga si putin iaurt, ca sa obtii o pasta omogena).

– Persoanele cu intoleranta la lactoza trebuie sa utilizeze produse fara lactoza.

– Nu iti plac prea mult dulciurile? Atunci poti prepara o pasta delicioasa cu branza de vaca, condimentata cu sare si piper, verdeturi proaspete sau ceapa tocata marunt.

– Ai pofta de fructe? Adauga un mar mic sau cateva fructe de padure (pot fi si congelate) in portia ta de inulina si amesteca-le pe toate in blender.

– Poti amesteca inulina cu infuzie de fructe, poti adauga cativa biscuiti integrali sau o bucatica de paine integrala de secara.

– Inca o idee: foloseste lapte sau lapte de cereale sau de seminte (de soia, ovaz, orez, migdale etc) in loc de apa sau infuzie de fructe; pe langa inulina mai poti adauga doua linguri de fulgi de ovaz pentru ca shake-ul sa fie mai consistent.

Ti se face foame intre mese?

De ce nu rontai niste migdale sau nuci? Sau alune, daca preferi.

Atentie: legumele crude de orice fel sunt intotdeauna o alegere buna!

Sau preferi fructe? Consuma fructe de padure, mere, capsuni, kiwi sau citrice.

Daca vrei o gustare intre mese, trei-patru biscuiti integrali sunt excelenti.

Ai pofta de ceva delicios

 

Reguli de baza:

Incearca sa mananci cam la aceeasi ora in fiecare zi.

Retete de pranz:

Dieta One a fost conceputa pentru a-ti garanta o forma fizica excelenta si o alimentatie echilibrata.
Foloseste ingrediente integrale pentru a-ti prepara un pranz hranitor in fiecare zi in timpul programului.