Esti parte dintr-o echipa

Din clipa in care te-ai afiliat, tu si sponsorul tau sunteti o echipa. Veti lucra impreuna, veti stabili programe, veti imparti timp si bani. Tot ce construiti impreuna dupa lista ta de cunostinte, este echipa ta

De aceea considera pentru tine acest pas un avantaj. Dar, sa fie asa, trebuie sa vrei sa-l faci.

Echipa ta este ca un rond cu flori. Daca vrei sa fie inflorit mereu, se impune:

  • Sa aduni informatii suplimentare si sa le transmiti mai departe colaboratorilor. Cu cat faci treaba asta mai repede, ai un pas inainte.
  • Sa gasesti in grupul tau oameni care sa gandeasca si sa simta la fel si sa-i pregatesti sa fie lideri; asa iti usurezi munca si vei avea rezultate.
  • Sa-i pregatesti sa inteleaga si sa transmita mai departe informatia (planul).
  • Sa citesti, sa asculti si sa transmiti ACUM informatia pe care ai aflat-o.
  • Sa faci in asa fel incat grupul tau sa cunoasca tot ce stii si tu, sa te imite  (copieze), sa te completeze…
  • Sa fii prezent la toate intrunirile, sa fii omul cheie, combustibilul care intretine flacara.

Ce se intampla cu focul care nu mai are ce mistui? Se stinge. Asa se intampla si cu entuziasmul colaboratorilor tai, daca nu aduci noi invitati – noi entuziasmati – la sala).

  • Sa respecti munca partenerilor tai si munca ta.
  • Sa reusesti sa te multiplici, sa fii prezent in acelasi timp in mai multe locuri prin persoanele pe care le-ai instruit. Atunci succesul e asigurat. Cand vei intelege ca va trebui sa castige mai intai colaboratorii tai, ca venitul tau depinde de satisfactia lor, atunci vei intelege rolul unei echipe, atunci vei simti ca faci parte dintr-o echipa.
    Straduieste-te si o vei avea.

“Am fi mai saraci daca nu ne-am avea unul pe celalalt “.

Fereste-te de greselile unui incepator

  1. Ai primit informarea (cineva ti-a aratat Planul de Marketing). Nehotarât, ai nevoie de parerea cuiva. Mama, tata, sotul (sotia) ti-au dat intotdeauna sfaturi bune si, fara sa eziti, te consulti cu unul din ei. Faci asta chiar daca niciunul nu a fost la prezentare in locul tau, daca niciunul nu a auzit de asa ceva. Sunt ei capabili sa inteleaga ce le spui tu, sa ia o decizie corecta?
    Pot lua ei o decizie mai buna decat a ta?! Sau crezi ca deja tu poti da explicatii?
  2. Entuziasmat(a), te-ai inscris (afiliat) fara ezitare. Tot din entuziasm, nu tii cont de recomandarile sponsorului si dai informatii pe strada, la serviciu si in alte diferite ocazii despre afacerea buna in care ai intrat. Tu nu stii prea multe, si recunosti asta, spatiul nu e adecvat, iti lipsesc (nu poti utiliza) materialele folosite in mod curent, dar incerci. Asta conteaza? Sau conteaza CUM!
  3. Teama de deranj, jena, sau refuz, te tine departe de sponsor. Este cea mai mare greseala. El asteapta, vrea sa faceti programul impreuna. Daca totusi simti ca deranjezi, cauta si suna acel sponsor care ofera serviciile sale.
  4. Noi stim tot. Carti, casete audio, video, CD-uri, seminarii, etc. Nu ne mai trebuie. Se spun mereu aceleasi lucruri. Decat sa pierd bani si timp!!! mai bine tin cateva planuri. ” Gresit.
    Fara instruire permanenta, un contact continuu cu informatii la zi despre afacerea ta, munca devine ineficienta.
  5. ˛Eu vand produse. Ceea ce obtin vinzand direct, sunt bani pe care-i vad imediat in mana mea.˛ Greseala. Pe langa faptul ca te expui evaziunii fiscale – daca o faci fara a trece produsele prin firma -, procedand asa in curand nu vei mai avea cui vinde. Chiar daca, prin absurd, vei avea piata tot timpul, v-a trebui sa vinzi toata viata si pentru aceleasi venituri. Cel care construieste o echipa, v-a castiga progresiv, continuuĽ, v-a avea o viata de vacanta.
  6. ˛Eu imi ajut colaboratorii. Merg numai eu la cunostintele lor. Ce rost are sa vina si ei cu mine daca nu au timp?˛ Greseala. Rostul participarii este esential: prezenta este garantia (increderea) ca ceea ce v-a fi prezentat este ceva serios, cei care le reprezinta sunt persoane de incredere si, asistarea ta la prezentare, este un prilej de autoinstruire.
  7. E posibil ca multi din asa zisii lideri sa evite din comoditate o astfel de iesire.

Riscul unei nereusite in acest caz nu este al sponsorului; el oricum avea treaba in zona. Dar, daca este un esec, acesta este numai pentru cel care a evitat acel drum.

  1. Sfatul sponsorului pare de multe ori incorect. Este firesc sa gandesti asa la experienta ta intr-un domeniu nou. Insa gresind, vei irosi mult timp pana sa vezi ce, cat si cand ai gresit. De aceea e bine sa faci asa cum zice sponsorul. Daca totusi ai incontinuare dubii, cere sfatul sponsorului superior.