[wpseo_breadcrumb]
Calivita Business Academy
CaliVita Business Academy oferă în cadrul cursurilor sale informații, metode și tehnici deosebit de utile și valoroase, în conformitate cu nevoile și așteptările partenerilor CaliVita, dornici să se dezvolte personal la un nivel cât mai înalt, construind și consolidând simultan, în mod durabil, propria afacere.
- Oare ce îi deosebește de ceilalți?
- Ce fac și cum procedează ei?
- Ce fel de oameni sunt?
- Ce atitudine, ce mentalitate au, cum gândesc?
- Ce aptitudini și deprinderi au?
Cursuri Calivita Business Academy in 2017
In urma interesului manifestat fata de cursurile noi propuse de Academia de Business CaliVita si prezentate cu ocazia Conferintei Liderilor din primavara, in 2017 se va da startul la doua dintre ele:Primul curs cu care vom incepe este cel de Inteligenta Emotionala, pe care il vom organiza in perioada 25 – 26 noiembrie 2017 la Bucuresti, Hotel Residence Arc de Triomphe (Str.Clucerului nr.19), sala Carre, intre orele 9.00 AM si 5 PM.Pretul unui bilet este de 400 de lei, numarul maxim de participanti este de 15.Solicitarile de inscriere se trimit individual prin email pe adresa: monika@calivita.ro, iar biletele se vor comanda direct de la dna Monika Morar.Scurta Descriere si Scopul Cursului
S-a demonstrat că Inteligența Emoțională (IE) este mai importantă decât inteligența cognitivă, numită IQ. Cu alte cuvinte, dacă vrei să ai succes, te vei descurca mai bine dacă îmbunătățești deprinderile tale de a empatiza, de a comunica, de a-i înțelege pe ceilalți și sentimentele lor, de a reacționa la acestea decât dacă ai deveni mai bun în domeniul tău tehnic.Așa cum nu poți învăța să înoți citind despre înot, cel mai bun mod de a-ți dezvolta inteligența emoțională este prin interacțiunea de grup într-un mediu controlat în sala de curs și nu citind cărți sau articole despre această temă.Scopul cursului este de a-i face pe participanți conștienți de anumite caracteristici comportamentale ale lor, care să îi ajute să se înțeleagă mai bine pe ei și pe ceilalți și de a-și îmbunătăți anumite competențe cheie, cum sunt: auto-cunoașterea, gestionarea emoțiilor personale și managementul relațiilor cu cei din jur.La sfârșitul cursului, participanții vor fi capabili să:- identifice principalele componente ale Inteligenței Emoționale, cunoscând în ce mod fiecare element contribuie la personalitatea lor și la interacțiunea cu ceilalți
- descopere cum competențele inteligenței emoționale pot contribui la îmbunătățirea semnificativă a vieții lor și îi poate ajuta să progreseze
- înțeleagă și să recunoască propriile stări și emoții și efectul acestora asupra celorlalți
- își analizeze comportamentul, să își gestioneze și controleze emoțiile, astfel încât să își crească productivitatea și să realizeze mai mult
- adopte strategii de a preveni deturnarea emoțională și de a-și înlocui gândurile distructive cu o gândire pozitivă, reducând în același timp nivelul de îngrijorare
- recunoască ce le lipsește pentru a avea încredere în ei înșiși și pentru a fi motivați
- facă față și să gestioneze frica, crescându-și încrederea în sine
- recunoască efectele Inteligenței Emoționale asupra sănătății și stării lor fizice
- își crească eficacitatea comunicării, stabilind o legătură corectă cu oamenii
- înțeleagă sentimentele celorlalți în interacțiunea cu ei și vor deveni personae de încredere în rețeaua lor
- înțeleagă nevoile celorlalți și modul în care trebuie să le răspundă în interacțiunea cu aceștia.
Scurta Descriere si Scopul Cursului
Dacă reușești să înțelegi tipul comportamental al persoanei cu care te relaționezi, este ușor să interacționezi cu ea: știi ce poți aștepta de la ea și ce așteaptă ea de la tine.La sfârșitul cursului participanții vor cunoaște și vor fi capabili să folosească un instrument de auto-cunoaștere și de înțelegere a comportamentelor celorlalți și vor putea interacționa corespunzător.Deprinderea obținută va contribui pe de o parte la crearea unor relații de calitate cu cei din jurul lor, iar pe de altă parte vor putea interacționa bine cu membrii echipelor din care fac parte.La sfârșitul cursului, participanții vor fi capabili să:- recunoască comportamentului oricărei persoane pe care o întâlnesc
- comunice cu fiecare tip de persoană
- își adapteze comportamentul personal la comportamentul persoanelor cu care interacționează
- își înțeleagă propriile calități și limitări ale comportamentului
- ceară ceea ce doresc într-un mod în care să li se răspundă și să obțină.
- teste de auto-cunoaștere
- discuții focalizate
- studii de caz
- jocuri.