Beneficii Omega 3

Acizii grași omega 3 sunt extrem de importanți, având numeroase beneficii pentru sănătatea organismului nostru.

Puțini alți nutrienți au fost studiați la fel de bine ca acizii grași omega-3. Iată, în continuare, principalele motive pentru care se merită să consumăm mai multe alimente bogate în acest tip de acizi.

Beneficiile acizilor grasi Omega 3 – pentru aparatul cardiovascular, sistemul nervos, etc

  1. Combate depresia și anxietatea

Depresia este una dintre cele mai frecvente tulburări mentale din lume.
Printre simptome se numără tristețea, letargia și pierderea generală a interesului pentru viață. Anxietatea, de asemenea o tulburare comună, este caracterizată de îngrijorare și nervozitate constantă.

Studiile indică faptul că persoanele care consumă omega-3 în mod regulat sunt mai puțin susceptibile să fie deprimate. Mai mult, atunci când persoanele cu depresie sau anxietate încep să ia suplimente omega 3, simptomele lor se îmbunătățesc.Omega 3

  1. Îmbunătățesc sănătatea ochilor

DHA, unul din tipurile de omega 3, este o componentă structurală majoră a retinei ochiului. Când nu obținem suficient DHA, fie din alimentație, fie din suplimente, pot apărea probleme de vedere.

Experții recomandă consumul de omega-3 pentru a reduce riscul apariției degenerescenței maculare, una dintre principalele cauze ale leziunii ochilor și ale pierderii permanente a vederii.

  1. Acizii grași omega 3 susțin sănătatea fătului și a nou născuților

Omega 3 sunt deosebit de importanți pentru creșterea și dezvoltarea creierului la sugari.
Acizii grași DHA reprezintă 40% din acizii grași polinesaturați din creier și 60% din cei de la nivelul retinei ochiului.
Astfel, nu este de mirare că DHA este adăugat în majoritatea formulele de lapte praf pentru sugari.

Obținerea suficientă de acizi grași omega 3 în timpul sarcinii este asociată cu numeroase beneficii pentru copil, inclusiv: inteligență superioară, o mai bună abilitate de comunicare și scăderea riscului de autism.


  1. Previn apariția bolilor de inimă

Atacurile de cord și accidentele vasculare sunt principalele cauze de deces din lume. În urmă cu mai multe decenii, cercetătorii au observat că în cadrul comunităților în care se consumă pește, rata apariției acestor boli este foarte mică. Acest lucru a fost ulterior asociat consumului de acizi grași omega 3.

Câteva din beneficiile omega 3 pentru sănătatea inimii includ: reducerea majoră a trigliceridelor și  a nivelului tensiunii arteriale și creșterea colesterolului bun. 

  1. Pot combate bolile autoimune

Atunci când se confruntă cu boli autoimune, sistemul imunitar confundă celulele sănătoase cu unele străine și începe să le atace. Diabetul de tip 1 este un astfel de exemplu, în care sistemul imunitar atacă celulele producătoare de insulină din pancreasul.

Studiile arată că un consum suficient de omega 3 în primul an de viață conduce la un risc redus de boli autoimune, inclusiv diabet de tip 1 și scleroză multiplă. Omega 3 ajută, de asemenea, la tratarea lupusului, artritei, bolii Crohn și psoriazisului.

6.Acizii grași omega 3 pot îmbunătăți tulburările mintale

La persoanele cu tulburări psihice au fost raportate niveluri scăzute de omega 3. Studiile sugerează că suplimentele omega 3 pot reduce frecvența schimbărilor de dispoziție, precum și recidivele la persoanele cu schizofrenie și tulburare bipolară. Suplimentarea cu acizi grași omega 3 poate, de asemenea, reduce comportamentul violent.


  1. Luptă împotriva Alzheimer-ului

Reducerea funcțiilor creierului reprezintă una dintre consecințele inevitabile ale îmbătrânirii. Mai multe studii au asociat consumul de omega 3 cu încetinirea acestui proces și cu un risc redus de Alzheimer. Suplimentele de omega-3 sunt benefice, în special la debutul bolii, atunci când simptomele de Alzheimer sunt foarte ușoare.

  1. Pot ajuta la prevenirea cancerului

Cancerul este una dintre principalele cauze de deces în lumea occidentală, iar acizii grași omega-3 au fost recunoscuți de mult timp pentru capacitatea lor de a reduce riscul anumitor tipuri de cancer. Studiile arată că persoanele care consumă alimente bogate în omega 3 au un risc cu 55% mai mic de cancer de colon. În plus, consumul de acizi grași omega-3 este asociat unui risc redus de cancer de prostată la bărbați și cancer de sân la femei.

  1. Omega 3 pot reduce astmul la copii

Omega 3Astmul este o boală pulmonară cronică, cu simptome precum tuse și dificultate în respirație. Atacurile severe de astm pot fi foarte periculoase. Acestea sunt cauzate de inflamații și umflături în căile respiratorii ale plămânilor. Studiile au arătat că un consum sporit de acizi grași omega 3 duce la un risc mai mic de astm la copii și tineri.

Va recomand doua produse naturale pe baza de omega 3 concentrat:

Omega 3 Concentrate (100 capsule-gelatinoase) este un produs care conţine acizi graşi omega-3 (EPADHA), obţinut din ulei de peşte de cea mai înaltă calitate, prin distilare moleculară.

Omega 3 Masticabil (100 capsule-gelatinoase) contine uleiului de peste sub forma unui produs cu aroma de lamaie.
Se dezintegreaza in stomac, continutul lor fiind absorbit imediat, pentru un efect mai rapid, fara a cauza disconfort abdominal.

 

Beneficii Omega-3

 

omega3